DIA mengerti~

1:28 AM



TERKADANG KITA MERASA


TAK ADA JALAN TERBUKA
TAK ADA LAGI WAKTU
TERLAMBAT SUDAH


TUHAN TAK PERNAH BERDUSTA


DIA S'LALU PEGANG JANJI-NYA
BAGI ORANG PERCAYA
MUJIZAT NYATA



REFF:


DIA MENGERTI, DIA PEDULI
PERSOALAN YANG SEDANG TERJADI
DIA MENGERTI, DIA PEDULI
PERSOALAN YANG KITA ALAMI



NAMUN SATU YANG DIA MINTA


AGAR KITA PERCAYA
SAMPAI MUJIZAT MENJADI NYATA


TUHAN MENGERTI

Hanya TUHAN sahaja yang tahu akan perasaan saya & juga perkara-perkara yang tgh saya lalui, setiap dugaan & cabaran yg saya hadapi. Saya bersyukur kerana mempunyai TUHAN yg tetap setia & tetap mengasihi saya. Hanya DIA-lah tempat saya mengadu di saat tiada org yg memahami. DIA-lah jg yg menopang ku. Terima kasih TUHAN, ku mengasihi-Mu dari kini & sampai selamanya. Biarlah diri ini berjalan dlm kehendak-Mu.
Haleluyah~ 
Amin.

You Might Also Like

1 comments

Subscribe